Måndag

En riktigt härlig dag idag faktiskt! Skönt flow på jobbet och samma flöde med pluggandet. Jag läser just nu en bok som heter "Konstens betydelse" och ja visst har det funnit några små bra resonemang men i övrigt känns den inte alls så relaterad till mitt ämne.. Men men, fick iaf lära mig idag att inte alla skolor har ett skolbibliotek och att teatern 7;3 är en uppsättning av tre brottslingar varav två av dom sedan var med på rånet i Kisa och Malexandermorden. Den ni! Haha!
Ja ni förstår säkert varför jag undrar varför jag ska läsa den här litteraturen.. :P

Dags att sova! Imorgon ska jag och Fia handla lite kläder inför helgen, vi åker ju till Holland på fredag!! Känns overkligt!! Iiihh!! Längtar!

0 Kommentarer till "Måndag"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!