Lördagskvällen!

God kväller!

Igår när jag var så gott som klar med min tenta, gjorde jag mig iordning och drog iväg till stan för att möta upp Fia. Vi åkte till Scandic Anglais på Stureplan och mötte Mickan och Mathilda och alla Mathildas vänner. Efter en stunds chitchat så promenerade vi bort till Berns. Jag har aldrig varit där tidigare men har velat gå dit så jag hade goda förhoppningar. 

 

Det började med att vi fick stå i kö för att komma in. Stå i kö för att betala 220:- (!!!!!). Stå i kö till garderoben. Stå i kö till baren. Sitta ner i en stund och prata lite om kommande Qlimax och Luciakryssningen. Stå i kö till baren igen. Stå i kö till toaletten. Trängas ut på dansgolvet och dansa i kanske 15 minuter till alldeles för gammal musik. Stå i kö till dansgolvet som stängde 5. Sedan gav vi upp och bestämde oss för att åka hem istället. Mycket bra beslut kände jag.. Haha! 

 

På vägen hem kom en kille fram till mig och småpratade. Han kände tydligen igen mig från SATS i Sundbyberg! Och det är ju sant, jag är ju där minst en gång i veckan. =) 

 

 

När vi tog bilden här under drog ett spöke precis förbi tydligen! Haha!

 

 

 

Jag och Fia kom fram till att det är ju nästan som Qlimax på Berns! ;P Haha, bara nästan! 

 

0 Kommentarer till "Lördagskvällen!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!