Lördag

God morgon världen!! Ligger här i sängen och myser till det innan det är dags att sätta fart med dagens aktiviteter, dvs starta datorn och skriva vidare på min tenta..

Problemet är inte vad jag ska skriva, problemet är hur fan jag ska få plats med allt jag vill skriva!! Jag har bara 3-4 sidor på mig!! :O

Det blir dagens största bekymmer... Blir jag färdig i tid så får jag åka till Globen och träna Body Combat idag.. Eller kanske till gymmet i Sumpan för ett styrkepass. Det beror lite på! Har jag förstått rätt så vilar Stefan från träning denna helg = inte lika roligt med BC utan honom som instruktör! :) Krya på dig Stefan!

Jag pratade lite i veckan med Fia om att ses, planera outfit för Qlimax och eventuellt gå ut dessutom! Så vi får se hur det blir med den saken! :)

Dags att påbörja dagen nu! Ellernej, jag hör att mamma är på väg att gå ut med Ronja, väntar nog tills hon gått så får jag ungefär en timmes lugn utan henne här på morgonen! ;))

0 Kommentarer till "Lördag"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!