God natt

Fart och fläkt hela dagen ska ni veta!

Skola med examination, shoppa kläder till imorgon kväll, träna, städa, äta, skriva tenta. Men jag tror fan att jag hann med allt!

Var förbi biblioteket idag också för att låna boken som jag ska läsa i vecka. Självklart hann någon före mig. Sedan kollade jag nu om den fanns på akademibokandelns studentlitteraturavdelning, men icke, hemsidan hittar inget. Så jag fick beställa boken från Bokus och hoppas att den kommer på tisdag då jag ska läsa i den. Vore ju jävligt typiskt om den inte kommit tills dess! Håll tummarna för mig!! :)

Dags att sova, om 15 minuter är det min födelsedag! Hihi! :)

0 Kommentarer till "God natt"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!