Fredag

 
God morgon fredag, du är välkommen!
 
Dags för skola återigen. Denna dag bjuder på två små seminarium, ett med bild och ett med sång-musik-ljud. Ganska simpelt faktiskt. Det är snarare så att lärarna planterar små frön som vi kan använda oss av i verksamheten. 
Detta innebär att jag slutar redan kl 14.00 idag och då ska jag åka och träna igen. Måste passa på när dessa tillfällen ges. Sen har jag faktiskt en oplanerad fredag framför mig men funderar på att läsa lite inför nästa veckas uppgifter. Det blir bara mer och mer att göra och nästa helg åker jag till Holland så då kommer inga skolböcker att följa med vill jag lova! :)

Ha en toppenfredag!
 
 
 
 
0 Kommentarer till "Fredag"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!