ÅNGEST!!

Nej det blev inget inlägg om helgen idag för att jag har suttit och granskat min nya kursmanual och den ät helt sjuk enligt min åsikt. Jag jobbar 33 timmar i veckan och jag VET att utbildningen jag går är på 100% alltså ca 40 timmar i veckan.
Men denna kurs ska vi läsa ca 200 sidor varje vecka, vi ska dessutom diskutera kring flera frågeställningar på webben och dessutom göra en intervju och skriva den på 1-2 sidor, publicera på webben och diskutera andras intervjuer!
Och detta ska då göras just i den månad som jag har som allra mest att göra och dessutom ska åka på Monday bar... Fy fan vilken ångest jag har och va glad jag kommer bli om jag klarar denna kurs! Det är ju på köpet mitt värsta ämne, historia, barndomshistoria... Håller nu verkligen tummarna för att jag inte måste skriva om förra kursens examination!! Skulle det hända, då går jag fan under...

God natt!

0 Kommentarer till "ÅNGEST!!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!