Söndagsmys

Tjenare bloggen!

Som ni kanske märkt så har jag struntat i att göra den dagliga uppdateringen efter dessa "30 dagar". Jag har valt att sluta med den eftersom jag ibland känner att jag MÅSTE hinna med det och jag hinner inte.. Jag kom som sagt på mig själv att jag inte sovit ut en enda helgmorgon sedan 1,5 månad tillbaka. Känner att jag måste börja slappna av lite istället. 

Fick däremot en lååång kommentar häromdagen med många frågor och tänkte försöka svara på alla men inte på en och samma gång. :)
- Hur gammal är du och hur lång är du? :)

Hej Emma! Kul att du frågar massa frågor! 
Jag är 23 år gammal, fyller 24 år i december. Jag är bara 152 cm lång, väldigt kort tack vare att mina föräldrar också är väldigt korta. Men jag trivs med det och får ofta frågan "hur lång är du" när jag träffar nya människor. Jag tycker det är roligt och är glad att jag är den jag är. Har alltid varit lika kort. Under den tiden mina vänner växte 10-20 cm så växte jag bara 4 cm, 148-152 och sedan 8an har jag varit så kort. :)

Nu tänker jag lägga mig i sängen med rena lakan, myyyyys!
God natt!!

Psst.. Jag och syster bjöd mamma på varmrätt och efterrätt till middag på morsdag ♥ Så klart hon är värd de!

0 Kommentarer till "Söndagsmys"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!