Träningsmål!

Tjoho säger jag bara!! 

Gav mig iväg på en löprunda efter jobbet idag. Jag gav mig faaan på att jag skulle klara halvmilen utomhus idag. Det vore så perfekt att klara det delmålet nu lagom till det att min hårda träningsperiod är slut. 

Jag gav mig iväg och slutade inte springa rakt fram förrän efter 3 km. Då var jag tvungen att hämta andan. Vilade 3 minuter och sprang sedan tillbaka. Jag dog verkligen när jag kom fram men jag klarade däremot 5,6km på 28 minuter!! Så jäkla grymt!! Bättre än jag någonsin drömt om typ!! Så jäkla awsome!

Imorgon blir det mätning på morgonen, då ska vi få reda på hur bra det har gått. Sen är det dags för Monday Baaaar!


 

0 Kommentarer till "Träningsmål!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!