Torsdag

Hejsan!

Här ser jag att det inte blir mycket till skrivande men det känns som att jag har fullt upp hela tiden. Använder minsta lilla stund på dygnet till att göra saker och enda gången jag sätter mig ner och njuter är när jag tittar på Greys anatomy, en timme i veckan! :P Så jag hoppas att jag blir förlåten! ;)

Idag var en kollega sjuk men vi kämpade på ändå och kom iväg på en liten utflykt till en skogdunge bara bredvid gården. Men allt utanför gården är så otroligt uppskattat av de små liven ♥. Dem bara springer omkring bland alla små granar och gömmer sig i "kojor" och leker monster. Härligt va små barn kan få en att le! 

Sedan var det dags för träning - Body combat. De senaste två veckorna har jag inte alls varit speciellt taggad till detta men idag så visste jag att Stefan var tillbaka på plats och kände genast mer energi. Och jäklar va jag körde på! Klarade mig dessutom igenom i princip hela passet utan problem. Kändes riktigt skönt eftersom jag legat liite på latsidan, speciellt med kosten. Äter alldeles för många mackor om dagen... Och godsaker.... Thihi, det är två av mina kollegor som inspirerar mig till godsakerna! ;D 

Denna veckas uppgift i skolan var att observera en problematisk situation på min fältstudieplats (jag har då valt min egen arbetsplats) och sedan lite tankar kring händelsen. Men hur lätt är det att observera en problematisk situation när jag är i köket och plockar fram mat eller är den pedagog som på nått sätt lyckas vara närmast när saker och ting händer. Det är ju inte mig själv jag ska observera utan dem andra pedagogerna och barnen. 
Och jag var tvungen att ha observerat idag för att kunna ha fredagskvällen fri. Jag slutade 15.00 idag och ca 14.56 så lyckades jag fånga en händelse! Tjoho!! Detta gjorde att jag nu under kvällen har suttit och skrivit en massa och till och med lämnat in uppgiften. Nu är det inte mycket kvar! :D

Dags att krypa ner i sängen, är ju hundvakt i helgen så måste ta och gå på promenix innan jobbet imorgon! 
God natt!!



MÅSTE ta mig till Kungsträdgården med de otroligt vackra körsbärsblommorna tillsammans med min kamera!!
0 Kommentarer till "Torsdag"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!