Torsdag

Go kväll!

Bloggar ifrån en soffa i Kista. Här sitter jag och ett härligt gäng vänner och (hör och häpna) tittar på hockeymatchen!

Idag skulle jag åkt iväg och tränat på Sats i Älvsjö, men tur nog så kollade jag upp öppettiderna och så klart var det stängt.. Typiskt! Jag ville ju verkligen träna idag!!
Så istället har jag suttit och gruppchattat med Linn, Tilda, Fia och Minna. Vi har försökt smida lite planer för i sommar! :) jag ser faktiskt fram emot den här sommaren väldigt mycket!
Jag har också börjat plugga för sista uppgiften, en fördjupningsuppgift där jag ska skriva om funktionsnedsättningen Prader-Willi.

(bilden är från Spånga som vi svängde förbi innan Kista, tyckte den blev fin)

0 Kommentarer till "Torsdag"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!