Söndag

God morgon!!

Jag har precis vaknat upp ur en skön nattsömn och ska strax äta frukost. Blir att testa lite nytt idag - kvarg, mango & hallon, banan samt nötter.
Kvargen blir lite nyttigare än yoghurten så vore bra om jag gillart! :)

Senare bär det av mot Älvsjö och dagens träningspass - body combat så klart! En fågel viskade i mitt öra att det är Stefan som kör idag igen så jag är grymt taggad! Vet inte varför men det blir mycket roligare när han är instruktör!

I eftermiddag ska jag hitta på nått kul med Piere också, får se vad det blir, vi är ju inte så duktiga på att komma på saker! Haha!

0 Kommentarer till "Söndag"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!