Söndag

Här kommer en liten hälsning från solen!!
Vaknade i morse av klockan för jag skulle iväg på BC. Men jag var så jäkla slut och trött på att gå upp för att klockan ringer (har ställt klockan även på helger sen typ 1,5 månad tillbaka eftersom jag haft så mycket saker att göra) så jag valde att gå på ett BC-pass i Globen kl 16.00 istället och ligga ute i solen hela dagen!
Gjorde i ordning frukost med kvarg, proteinpulver, nötter och massa jordgubbar och satte mig på en filt ute i gräset med trevligt sällskap av Timmy. Sedan dess har vi legat här och snackat skit. Älskar solen och det är så tråkigt att det just nu ser ut som att vi blir utan sol på kryssningen...

Men nu ska jag njuta sista stunden innan jag ska iväg till träningen.
Ikväll blir det middag för mamma på mors dag! <3

0 Kommentarer till "Söndag"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!