Söndag

Vilken slapp dag, precis som en helgdag ska vara!!

Eftersom gårdagens röj slutade vid 7 i morse så var jag tvungen att hoppa över body combaten, kroppen orkade helt enkelt inte efter tre timmars sömn och 5 timmars dansande i högklackat! :D
Istället sov jag några timmar till. På eftermiddag fick jag gott sällskap av Timmy på en lång PW, 8km på 1 timme, full fart! Jag slutade med ett bröstpass på gymmet.

Vi hade sedan massa planer men när två tidsoptimister slår ihop sina kloka huvuden så hände istället ingenting!' haha!!

Gårdagen tänker jag berätta mer om imorgon!!

God natt!!

0 Kommentarer till "Söndag"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!