Soliga måndag!

Tjena!

Jag började dagen med att slänga mina gräsligt smutsiga tygskor nu när jag har köpt två par nya. Dem var så pass slitna att jag knappt hade någon sula kvar i botten!

Sen var det bara att ta på mina easytone och stoppa musik i öronen och promonera iväg till jobbet. Vilket underbart väder! Tur att jag tar på mig träningskläderna när jag är ute och går! Svettigt blev det! :P 

Idag efter jobbet ska jag faktiskt på en lägenhetsvisning i Ekerö centrum. Fick hem ett reklamblad förra veckan om att en lägenhet i området var till salu, varför inte titta liksom? :)

 

 

2 Kommentarer till "Soliga måndag!"
Postat av: Jeaentte

Så du har lämnat Söderort för gott nu :(

URL: http://cornetto86.blogg.se/
Datum: 2012-05-21 / Klockan: 13:51:31
Postat av: Lillknoddan

Inget bestämt :)



Jag tittar runt lite, helst av allt skulle jag vilja bo vid bromma/alvik, lagom nära till jobbet och lagom till stan, Ekerö är egentligen för lång ifrån stan!

URL: http://lillknoddan.blogg.se/
Datum: 2012-05-21 / Klockan: 22:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!