Piercing

Såå då är jag äntligen hemma igen och ska strax krypa ner i den varma sängen. Jag är väldigt frussen må jag säga. 

Efter jobbet drog jag till Rådmansgatan där jag mötte upp en lite smått nervös Timmy. Vi begav oss sedan till en Piercingstudio. Timmy hade nämligen bestämt sig för att ta hål i tungan. Lite smärta kan jag ju inte missa! :D
Tog med mig kameran i hopp om att få ta kort under själva "operationen" men jag fick inte ens följa med in i rummet.. Typiskt. Men det gick bra för honom och nu sitter den där. Han och piercaren började snacka träning och kost mitt i allt. Haha!

Efteråt så promenerade vi till Odenplan och begav oss in på solkungen. Kom på att jag från imorgon inte får sola på två veckor och jag som tänkt sola flera gånger inför Monday Bar. Typiskt! Men men, får väl sätta nånting på tatueringen nästa gång jag solar, så kommer jag få riktigt snygga vita ränder! ;D

Sedan promenerade vi tillbaka mot stan och hamnade i Kungsträdgården. Alla vackra blommor har ju tyvärr fallit till marken men vi hittade några få stackare kvar.
Jag passade på att leka lite med kameran och utforska några funktion, bland annat det här med att fånga vattendroppar i rörelse. Det är svårt trots guide-funktionen på kameran.. Till slut hoppas jag att jag lyckas bättre! :)

Efter att ha varit ute så länge är jag nu frussen enda in i skelettet och det ska bli så skönt att krypa ner i den varma sängen, måste dock renbädda den först... Trött är jag också.. Så nä, nu är det god natt som gäller!!!



Killen trodde han va cool, för han hade, en pistol! ;D
0 Kommentarer till "Piercing"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!