Onsdag

God morgon i hönshuset!

Jag har precis vaknat och ligger och myser i sängen. Idag blev det lite "sovmorgon" men eftersom jag höll på med plugget så sent igår så jag inte kom i säng förrän vid halv 1 så var det behövligt. Får tyvärr då hoppa över promenaden till och från jobbet idag men det gör inte så mycket med tanke på att jag ska raka vägen hem och plugga genus idag. Uppgiften måste vara färdigskriven tills kl. 21 för då börjar..... *trumvirvel*... Greys anatomy!!! Yay!! Veckans soffhäng! :D

Nu måste jag upp och hoppa!!

1 Kommentarer till "Onsdag"
Postat av: Flubber

Fin du är :)


Datum: 2012-05-09 / Klockan: 11:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!