Torsdag - Dags att mäta

Då har det alltså gått 12 veckor sedan förra mätningen. Denna gång har jag haft störst folkus på Rumpa och Lår, dem absolut svåraste ställena. Jag har lagt ner mest tid på kondition och inte allt för mycket på styrketräning. Jag har fortsatt med tvåp Body Combat-pass i veckan och ett gympass (fokus kondition och styrkeövningar där jag använt min egen kroppsvikt).
Igår klarade jag halvmilen utomhus på 28 minuter vilket är väldigt stort för mig. 

Jag har ätit frukost med smoothie (kvarg, proteinpulver, krossade linfrön, AXA super func müsli, frysta bär, lättmjölk) eller kvargblandning (kvarg, proteinpulver, frukt, nötter), ätit frukt som förmiddagsmellis, lunchen har bestått av det som bjuds på på jobbet, eftermiddagsmelliset har sett olika ut (kvargblandning, smoothie, proteinbars eller smörgås), ännu en frukt och sedan avslutat middag mestadels med nått lätt som Keso och fruktsallad och kanel. 
Men visst har jag fuskat, massor! ;)

Och här kommer ändå mitt resultat!!

V. 46
Midja  70 cm
Lår 52 cm
Höft 80 cm
Arm 26 cm
Rumpa 86 cm

Vikt  48 kg

V. 10
Midja  66 cm
Lår  51,5 cm
Höft  79 cm
Arm  26 cm
Rumpa  86,5 cm

Vikt  47 kg

V. 22
Midja  63 cm
Lår  50 cm
Höft  76,5 cm
Arm  25 cm
Rumpa  84 cm

Vikt  45 kg



Jag är förbaskat stolt över mig själv för när jag började så trodde jag aldrig att jag skulle klara av detta!! Nu när jag vet att jag kan och faktiskt har gjort det så kommer jag att fortsätta, men nu med fokus på att bygga muskler på denna kropp!! Från och med idag kommer jag inte att fokusera på kosten speciellt, jag äter det jag vill och dricker vad jag vill, men kommer att fortsätta träna ca 3 ggr i veckan så hoppas jag på att hålla formen.


Vi firar med en smoothie och när den är slut så ska jag ta mig iväg till bolaget för att inhandla massa goda cider, i eftermiddag ska jag på MONDAY BAAAR!! Dricka och äta en jävla massa gott!!


1 Kommentarer till "Torsdag - Dags att mäta"
Postat av: Filippa

Det är bra jobbat men akta så du inte försvinner helt!!! Det vill vi inte!! KRAM =)


Datum: 2012-05-31 / Klockan: 18:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!