Måndag

Tjoho! 
Ny dag, ny vecka, nya möjligheter! Jag har börjat morgonen med att ändra min smoothie. Jag pratade ju igår om att jag skulle byta ut vanlijyoghurten till kvarg istället, vilket jag nu gjort. Dessutom har jag stoppat ner krossade linfrön för en längre mättnadskänsla och mindre sötsug. Smoothien är fortfarande riktigt smaskig men den blev mycket hårdare i koncistensen så nu får jag äta den med sked istället, men vad gör man inte för det nyttiga? ;) 

Tar strax på mig mina easytone och promenerar iväg till jobbet med glad musik i öronen. Älskar dessa soliga mornarna, jag känner mig väldigt glad med solen i ögonen. 

Hoppas ni får en toppendag!

 

0 Kommentarer till "Måndag"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!