Måndag igen

Hejsan alla snygga läsare!

I morse när jag skulle göra i ordning min smoothie så satsade jag faktiskt på att väga alla ingredienser och då räkna ut kaloriinnehållet i hela. Sedan delade jag upp den på två, en smoothie till frukost och en till mellanmålet nu vid två som jag tog med till jobbet.
På bilden nedan ser ni sammanställningen! :)

Idag har jag dessutom påbörjat min fettförbrännande pillerkur med adipokill som går inte och förbränner underhudsfett. Förra gången jag påbörjade detta var i samband med att min mage la av så jag hann aldrig märka om det blivit någon skillnad. Jag hoppas på bättre lycka denna gång! :)

Slut på rast!

Detta står om ADIPOKILL!

The Ultimate Fat Loss Formula!

Bränner underhudsfett!
Vätskedrivande verkan!
Dämpad aptit!
Ger en grym energiboost!


Adipokill är den ultimata fettförbrännaren för snabba resultat! Adiopkill fungerar som en förbränningsugn som bränner underhudsfett i flera olika stadier under flera timmar efter doseringen. Innehåll av BioPerine® ökar dessutom upptaget av de aktivt fettförbrännande ämnena. Adipokill frigör underhudsfett som förbränns som energi och omvandlas till värme. Adipokill är även, vätskedrivande, energigivande och dämpar aptiten.


0 Kommentarer till "Måndag igen"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!