Lördag

Hej hopp i lingonskogen!

Jag har haft fullt upp heeeela dagen från morgon till kväll och har inte satt mig ner förrän nu typ!
Igår efter jobbet drog jag hem och hoppade i finkläderna för jag skulle iväg på middag. Hamnade på en suuuperrestaurang med god mat och utsikt över mälaren och solnedgången. Riktigt härlig kväll!

Idag när jag vaknade fick jag börja med att skriva ner allt jag skulle göra och inhandla för att inte missa nått. Sedan iväg till stora staden för shopping. Handlade allt möjligt som från en klänning till kryssningen till massa smink. Dessutom hittade jag en body lotion som luktade blåbärssmoothie (det enda jag egentligen inte behövde köpa). Hamnade på H&M 7 gånger för att de olika affärerna inte alltid hade allt jag behövde!! Nackdelen med att vara mitt i stan fullt av H&M-butiker är att dem delar upp plaggen, underkläderna och kosmetiken i olika butiker.....

När jag väl åkt från stan vara det bara att hoppa i partykläderna och förbereda sig för inflyttningsfest. Det blev en lyckad kväll och var riktigt trevligt att träffa alla vännerna igen, var ett tag sen sist! ♥
På torsdag ses vi igen för då är det dags för Monday Bar!!!
Kvällen började med musik i högtalarna men övergick sakta till att hela gänget satt och myste i soffan och hejade på Loreen! Rekord med 18st 12or!! Hon va riktigt grym!!

Bästa under kvällen var ändå Putte, som i vanliga fall är en riktig rocker, som satt och hejade på "Lorre" mer än någon annan! Citat: "Rocken kan dra åt helvete, det är schlager som gäller", "Melodifestivalen är fan typ lika bra som VM, vi ska fan se det live i Globen nästa år!".

 

0 Kommentarer till "Lördag"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!