Lördag

God morgon!

Ställde klockan på 08.00 men kom inte upp förrän 08.30. Nu sitter jag här och äter frukost framför datorn. Ska strax bege mig mot staden, jag glömde mitt headset hos Timmy förut vilket jag måste ha när jag tränar på gymmet, så han får komma och möta mig i Älvsjö och då passar vi på att ta en PW.

Efter gymmet har jag två alternativ beroende på om jag och Linn kan få tid hos en nagelsalong eller inte. Måste ringa dem vid 11 då dem har öppnat. Om vi inte får tid ska jag möta Tilda och ev Linn i Farsta centrum och leta efter ett par tygskor. Har jag tur kanske jag hittar mig några linnen med låg rygg eller en jacka också. 

Ikväll blir det tjejmiddag med alla mina fina flickor, god mat och massa skitsnack. När vi är igång vet man aldrig vad som händer så det kan sluta med utgång också.

Hoppas ni får en toppendag!!

 

0 Kommentarer till "Lördag"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!