Lördag

God morgon alla tröttnissar!!

Själv har jag som vanligt dessa vilohelger, varit uppe sedan halv 9. Dock har jag dragit mig i sängen flera timmar och för en stund sedan gick jag upp för att äta en god frukost. 
På menyn idag blev det kvarg blandat med proteinpulver med jordgubbssmak, finhackade nötter och mandarinbitar. Det blev riktigt mumsigt!!

Igår promenerade ju jag och Timmy runt i stan, vi skulle hitta ett piercingställe som har öppet på söndagar men det blev utan resultat. Första stället vi hittade var bara en tatueringsstudio, det andra stället hade bytt adress och då promenerade vi dit. En helt öde gränd och adressen var helt ödelagd typ! Haha! Vilket misslyckande..
Men när vi promenerade till bilen så gick vi förbi Maria Torget där jag passade på att leka lite med min kamera. Tog kort på blommor, statyer och försökte fånga vattendropparna i fontänen. 
Ska bli riktigt kul att lära mig mer om alla funtioner!

Ska strax dra iväg till gymmet, har inte varit där sen i söndags eftersom vi hade möte på jobbet i torsdags. Det blir till att träna så mycket som möjligt av kroppen och imorgon är jag tillbaka på body combat igen. 

Hoppas ni får en lika bra dag som jag!


0 Kommentarer till "Lördag"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!