Lekobservationer

Nu jäklar ska ni vet, va jag har lärt mig om lek denna kväll! Det här ska diskuteras och funderas på på jobbet! ;) 

Jag sprang iväg tidigare idag och återkom till lägenheten efter 28,5 minut!! Det ökar varje gång! Dessutom kände jag mig inte speciellt slut, trots stark motvind på de flesta ställen, och hade faktiskt kunnat fortsätta ett tag till. Måste skaffa mig en app där jag kan se hur långt jag springer varje gång. Vet ju inte om jag springer i samma fart som på löpbandet..
Efter springturen blev det en del hemmaövningar. Bor man 2,5 mil ifrån gymmet får man numera använda sig av det som finns hemma! ;)

Resten av kvällen har jag spenderat på plugget med ett litet avbrott på att göra mat till mig och mamma. Idag serverade jag räksallad! 

3 Kommentarer till "Lekobservationer"
Postat av: Tilda

Räksallad?! Vad hände?! Haha


Datum: 2012-05-09 / Klockan: 08:38:26
Postat av: Filippa

grönsakstallrik med räkor blev det visst ;D


Datum: 2012-05-09 / Klockan: 19:53:10
Postat av: Lillknoddan

jaja grönsakstallrik med räkor då, men vad har ni annars i en räksallad? :D


Datum: 2012-05-10 / Klockan: 12:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!