Lägenhet

Nu ni! Nu har tiden gått ut för att tacka ja eller nej för lägenheten i Blackeberg som jag är så otroligt sugen på. Telefonen finns ständigt i min närhet och jag håller tummarna så dem blir alldeles blåa, och hoppas på att jag får möjligheten att flytta in i någon av dessa tre lägenheter!

Men att vänta tar ju så lång tid! Jag vill veta nu! Och imorgon vid 17 åker jag iväg mot Riga och TÄNK om dem ringer just på Fredag när jag inte alls har någon mottagning för att jag är ute på öppet hav... Nu blev jag ännu mer nervös! Sorry dudes, jag kan nog inte åka på Monday Bar ändå!

Hihi, skojade bara! ;) Släpper inte MB i första taget men får väl kanske kontakt dem imorgon under dagen för att informera dem om att jag inte kommer vara kontaktbar på fredag! :)

Längtar som ett litet barn som längtar efter julafton!!


0 Kommentarer till "Lägenhet"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!