Fredagsmys

Shiet säger jag bara! Gav mig iväg på en löprunda som inte riktigt gick som jag ville, tappade rätt fort konditionen och blev trött i andningen. Tror det berodde på olika underlag och att vägen gick både upp och ner vilket jag inte är van vid.

När jag kom tillbaka till jobbet så tog jag bara min väska, drack lite vatten och begav mig sedan på PW hemåt. På vägen hem finns en rätt brant gräsbacke upp till vattentornet som jag har pratat om att träna springträning på. Denna gång blev jag riktigt taggad och tog mig an utmaningen.
Satte på en grym hardcore-låt och satte fart uppåt. Efter halva backen tappade jag telefonen och där också energikicken jag fick första biten.. Sista biten var jag så orklös att jag nästan krälade upp! Haha!
Blir nog till att träna där ett par gånger till vill jag lova! ;D

Sedan har jag suttit i soffan nästan hela tiden sen jag kom hem. Endast med avbrott för dusch och inhandling och lagning av middag har lyft mig från soffkuddarna. Riktigt skönt! Dessutom har jag nu skrivit klart sista uppgiften för skolan!! Dags att korka upp champagnen! ;D

Nu är jag supertrött och ska alldeles strax krypa ner i sängen! <3

2 Kommentarer till "Fredagsmys"
Postat av: Filippa

Bra jobbat! =D Visst är det en skön känsla när sista uppgiften är inlämnad!? =)

Skål!! ;D


Datum: 2012-05-19 / Klockan: 08:10:26
Postat av: Lillknoddan

aa verkligen!!! Skål!

URL: http://lillknoddan.blogg.se/
Datum: 2012-05-19 / Klockan: 09:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!