Fredag

Go morron!! 

En härlig dag att vakna till måste jag säga! När man vet att man bara ska till jobbet ett par timmar, göra massa dokumentationsarbete som man inte annars hinner med, sedan iväg på en löprunda innan jag promenerar hem. Och förhoppningsvis är det fint väder så att jag kan sitta på altanen i solskenet, äta middag och plugga för att sedan gosa upp mig i soffan, riktigt fredagsmys (med plugg dock). 

Jag ska faktiskt försöka skriva klart min uppgift idag så att jag kan bara ha kul i helgen och slappna av! 

Nu ska kocken laga potatisbullar med lingonsylt till barnen! ;)
1 Kommentarer till "Fredag"
Postat av: Filippa

Låter som en toppenbra fredag! =) Dock kunde lunchen vart lite godare ;)

Trevlig helg!!

Kram


Datum: 2012-05-18 / Klockan: 16:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!