Dofter

Body Combaten idag gick som på räls. Var supertaggad innan och dessutom på bra humör, vädret gör en gott må jag säga!
Efteråt duschade jag faktiskt på gymmet, har endast gjort det en gång tidigare men jag skulle iväg och träffa Piere denna gång. Jag ville köpa ny parfym så vi började med att bege oss till Skärholmens centrum. Jag hade tittat ut Björn Borgs nya dofter men valde mellan den gröna och den lila. Det fick bli den lila då den gröna var slut. Dock tänker jag nog köpa mig den gröna också, dem kostade bara 149:- styck! 
Så nu sitter jag här och doftar rosor, eller ja riktigt gott i alla fall! :D

Sedan åkte vi vidare till Hero city för att hitta på nått men Piere var inte så sugen på det som fanns där så vi gick och åt mat istället. Grekiska kolgrillen gick ju inte att motstå så det fick bli en kycklingsallad med tzatsiki. 
(Psst! Tsatziki är verkligen min svaghet!!) 

Vi avslutade med att gå in på Pieres favoritaffär, Mediamarkt. Kollade runt lite och till slut så hittade jag ett "armband" till Iphone så jag slipper ha telefonen innanför tränings-Bhn när jag är ute och springer. 
Jag hade tur att jag testade de två banden jag valde mellan för det ena var för stort och killarna i butiken som hjälpte mig att testa såg lite förvånade ut över hur liten min arm tydligen va! :D

När jag kom hem hade pappa varit här och lämnat en säng som jag ska få låna, så mamma hade gjort i ordning en lite hörna till mig. Då slipper jag iaf sova i soffan. 

Nu är det dags att ge sig på att rensa de fem kartongerna med kläder och saker som jag ståendes här.. 





0 Kommentarer till "Dofter"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!