Dag 9

Något som gjort mig stolt de senaste dagarna

Wow, denna är svår tycker jag... Men jag tillägnar detta inlägg till min kollega Filippa som idag klarade av sin Engelska B-kurs! GRATTIS!! Hon har kämpat på med både plugg, jobb, barn och man (ja vi tjejer vet ju att det är ett extra jobb att ta han dom er män ;) eller hur! haha!) och ändå klarat av kursen! Bra jobbat!! :)


1 Kommentarer till "Dag 9"
Postat av: Filippa

TACK =) <3 Vad jag är glad att ha dig ( och Linda & Tina) som kollegor som stått ut och peppat mig under dessa veckorna!!1 STORA kramar till DIG/ER


Datum: 2012-05-22 / Klockan: 19:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!