Dag 7

En bild på något eller någon som har stor inverkan på mig



2009 träffade jag André. En rolig och galen partymänniska som även är en av dem vettigaste människor jag träffat. Han om någon, har haft stor inverkan på mig dem senaste åren. Han har varit där och ställt upp i svåra förhållanden och kommit med jävligt vettiga lösningar samtidigt som han har "bitchslapat" mig de korkade grejer jag ibland gjort. Han har styrt upp mig på att sluta vara en så kontrollerande människa och fått mig att slappna av, ta en dag som den kommer och bara vara spontan. Han har många gånger fått mig att tänka om och släppa taget, inte planera allt i minsta detalj som jag alltid gjorde förr, utan bara köra! 

Detta har gjort mig till den människa jag idag är, en spontan tjej som inte alls behöver planera!! Till och med Tilda har reagerat över hur lite jag planerar och strukturerar saker nu för tiden. Hon och jag planerade våra resor in i minsta detalj flera månader innan avfart. När hon förra veckan undrade vad vi skulle hitta på för skoj vecka 28, enda veckan vi har ledigt tillsammans, så sa jag bara "det är 8 veckor kvar, vi behöver inte planera, vi får se vad som händer". Och allt detta tack vare André!

Saker och ting har nu förändrats och detta har gjort att jag inte alls träffar André speciellt ofta.. Så.. Jag saknar honom!!


0 Kommentarer till "Dag 7"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!