Dag 3

Bild på mig och mina vänner

Jag är omringad av så många och helt underbara vänner! Är du inte med på bild så känn dej INTE glömd, jag orkade bara inte plocka fram min externa hårddisk och kolla igenom ALLA bilder (t.ex. Linn! Vi har inte ens en enda bild på oss tillsammans på FB, det är ju skamset! Haha!)

Men jag har försökt få med så många som möjligt!!


Rebecca, Tilda och Minna (Finaste flickor!)


Jeanette och Lilja


Maria, Sam, Joy, Andre och Emelie


Maria, Filip, Tilda, Takke, Andre, Joy, Timmy


Max


Linda, Sony, Emelie, Piere


Ante, Fia, Johan, Timmy


Filip och Timmy (ni är magiska!)


Jeanette, Andre, Takke, Joy, Piere, Pong


Mickis


Sam


Fia (finaste!)

0 Kommentarer till "Dag 3"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!