Dag 11

Varför jag började blogga

Det är flera år sen jag började blogga så jag minns absolut inte varför men jag tycker det är kul! :)
1 Kommentarer till "Dag 11"
Postat av: Emma

Hej, hittade din blogg och tycker den är jätte bra :) Har lite frågor som jag är nyfiken på,

- Vad har du för hårfärg, färgar du håret och vad heter färgen?

- Hur sminkar du dig? Vad använder du för något?

- Såg att du åker på Monday Bar och andra event, vart hittar du kläder och smink? Clubwear tänker jag mest på. Har du några tips på butiker, hemsidor.. och vart hittar du strasstenarna du har i ansiktet? =)skulle du kunna lägga upp några outfits du haft?

- Hur hamnade du i Hardstyle världen? Vilket år

- Inspirerande att se dina träningsinlägg, kan du inte ge lite nyttiga men goda recept för en som försöker att komma igång. Kan du göra en meny för en dag som du äter, frukost, lunch och middag och kanske mellanmål :)tillåter du dig själv att äta godis och dricka läsk/alkohol? Såg även din smootie i tidigare inlägg, dricker du bara den på morgonen eller har du något mer till? Och vad tränar du för något? Maskiner eller vikter?

- Hur gammal är du och hur lång är du? :)



Många frågor men är som sagt nyfiken hihi :)



Tack för svar =)

Svar: Nu Emma tänker jag svara här! :)

- Mitt hår är just nu färgat men orginalfärgen är näöstan densamma, bara lite ljusare.
Jag färgar olika varje gång, beroende på vad jag känner mig sugen på för färg.

- Sminkning på vardagarna består av foundation, puder, rouge, kajal, mascara och ögonbrynspenna. Till fest lägger jag till extra av allt och dessutom olika nyanser av brun ögonskugga!

- Monday Bar, kläderna hittar jag på C.U.M clubwear på drottninggatan i stockholm. Där hittar jag även lite neonfärger och färgade linser.
Hemsidor, ja det är bara att söka på clubwear så kommer det upp massor. Jag har ingen specifik som jag brukar handla från.
Strasstenarna brukade jag köpa på Saturn return i gamla stan men vet inte om dem finns kvar faktiskt. Kolla runt i bloggen, det finns massor av bilder med de olika outfitsen jag har haft. Annars kanske jag kan göra det i ett annat skede! :)
- hur jag hamnade i hardstylevärlden... ja du... jag minns faktiskt inte! Haha! Jag har alltid gillat musik med bas och sedan tror jag det var en pralellklasskompis till mig som gillade musiken som visade mig massor av filmer och dylikt och sedan ville jag åka till Qlimax, vilket jag gjorde några år senare!

Träningen kan jag göra ett inlägg om för det var så pass mycket! Hoppas du fått en del svar. :)
Emelie


Datum: 2012-05-24 / Klockan: 23:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!