Dag 1

15 intressanta fakta..

1. Jag ÄLSKAR skor! Hade jag haft mer pengar hade jag haft otroligt mycket fler skor.
2. Jag sätter alltid andras bästa före mitt eget.
3. Jag är just nu så jäkla nöjd med min mage som jag tränat hårt för, och ja, jag skryter om det.
4. Jag har precis blivit singel (dock hjärtskärande för oss båda).
5. Jag trivs bättre i sällskapet av killkompisar än tjejkompisar.
6. Jag har precis köpt en systemkamera som jag utforskar för fullt.
7. Jag har ett stort musikintresse för hardstyle och hardcore (erkänner att trance börjar ta sig an mig mer och mer dock.. *skäms nästan när jag säger det* hihi! ;) )
8. Jag blir väldigt besviken när folk inte håller vad dem lovar.
9. Jag har väldigt svårt att låta bli godsaker, är en riktig godisgris.
10. Jag är alldeles för kräsen i maten, tråkigt kräsen till och med. Dessutom har jag problem-mage som är väldigt känslig.
11. Jag har varit på akuten en gång, då på grund av just min mage, det va när Tilda fyllde 21 år.
12. Jag är hammarbyare men har dem senaste åren varit väldigt dålig på att hänga med.
13. Jag har haft både glasögon och tandställning.
14. Jag är värdelös på att hålla blommor vid liv!
15. Jag är "beroende" av min telefon och facebook. Riktig nörd! :P

Gott nöje! ;D
6 Kommentarer till "Dag 1"
Postat av: Joy

SNYGG tjej :)


Datum: 2012-05-14 / Klockan: 17:11:48
Postat av: Lillknoddan

Tack! :D

URL: http://lillknoddan.blogg.se/
Datum: 2012-05-14 / Klockan: 22:17:49
Postat av: Anonym

Vad har du för problem med magen? :)


Datum: 2012-05-15 / Klockan: 20:11:04
Postat av: Sandra Fransson

Gud vad fin du är tjejen! :) Gillar nya tatueringen också! Taggad inför Black & White?


Datum: 2012-05-15 / Klockan: 23:11:55
Postat av: Anonym

Problemet med mage, ja du, det är svårt att förklara men den blir svullen och uppblåst ibland dessutom får jag svåra smärtor liknande magkatarr. Jag har fått äta omeprazol för besvären men tyckte inte det hjälpte allt för mkt. Så nu testar jag laktosfritt och så lite typ mackor som möjligt, även inte allt för stark eller fet mat! :)


Datum: 2012-05-16 / Klockan: 21:33:10
Postat av: Lillknoddan

Taaaack Sandra!! oh ja, ser verkligen fram emot den!! Ännu mer vältränad kropp, nytatuerad och grymma djs, kan det bli bättre? ;D är du taggad själv?? :)


Datum: 2012-05-16 / Klockan: 21:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!