Cool stuff

Jag kände mig faktiskt lite cool när jag drog iväg till jobbet idag, haha! Men ibland får man väl känna så också! :)

Har kämpat på på jobbet idag, orken finns knappt, täppt i näsan och ont i halsen. Så därför fick jag ställa in dagens planer på gym och bio, tyvärr. Synd att behöva ställa in träning så här i slutklämmen av träningsperioden. Men istället tänker jag lägga mig på en filt på gräsmattan och njuta av vädret och hoppas på att må bättre imorgon eller på torsdag.



När jag kom hem låg ett paket till mig, bara såhär utanför dörren! Man brukar väl ändå lämna in det på posten om det inte går in i brevlådan? Tänk om någon jävel hade tagit mitt paket! Fyyyyy herr brevbärare!

2 Kommentarer till "Cool stuff"
Postat av: Filippa

Emelie du ÄR en cool tjej med hår på bröstet ;D


Datum: 2012-05-23 / Klockan: 06:48:30
Postat av: Lillknoddan

HAHA oh ja massa hår på bröstet!! ;D

URL: http://lillknoddan.blogg.se/
Datum: 2012-05-24 / Klockan: 21:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!