Bananvåfflor

Jag har fått inspiration av den här bloggen LiveToday till att laga bananvåfflor. Jag har varit på Ica och inhandlat ingredienser men får hålla mig enda tills på tisdag innan dessa får tillagas, eftersom jag ska iväg imorgon efter jobbet och kommer hem senare på kvällen. Jag tycker faktiskt att det låter riktigt gott så är väldigt förväntansfull! :)

Jag hade mina funderingar på att plocka fram cykeln och cykla iväg med min kamera till Drottningholm men när jag väl klev ur bilen här hemma kände jag hur slut jag var i kroppen och har sedan dess gjort, typ ingenting!! :) Det är ju skönt det med!

Så strax blir det att krypa ner i sängen för att imorgon vakna med världens träningsvärk, känner det på mig! ;)
God natt!!

Bilden tagen från LiveToday
2 Kommentarer till "Bananvåfflor"
Postat av: ZymbiotiZ

ooooh, bananvåfflor! vad gott det låter! :D


Datum: 2012-05-13 / Klockan: 22:38:22
Postat av: Lillknoddan

testa ;)

URL: http://lillknoddan.blogg.se/
Datum: 2012-05-14 / Klockan: 00:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!