2002-05-12 - 2012-05-12

Nu är visserligen denna dag slut men jag har haft fullt och tänker skriva detta inlägg ändå. 

10 år har gått sen en av dem värsta dagarna i mitt liv. Jag minns den så väl, dagen då du försvann ur våra liv.. Men det jag minns allra mest är det som du ville att vi skulle minnas av dig. Den tiden som vi spenderade tillsammans innan allt det tragiska. Pannkakor nere vid vattnet, bada så tidigt som möjligt, klätterträdet, jordgubbar och mjölk i trädgården, den gamla "klick-kamera-leksaken", när jag kom och berättade att jag hade blivit hammarbyare och köpt min första hammarbytröja och mycket mer.. 
Jag minns hur du egentligen inte ville att vi skulle se dig din sista tid, du ville inte att det var så vi skulle minnas dig. Klart att jag även minns detta men jag kämpar för att hålla kvar alla dem bra minnena bättre! 

Idag tänder jag ett ljus för dig och tänker tillbaka på alla fina minnen vi fick tillsammans.





På din minnesstund spelades Marie Fredriksson - Tro och den låten kommer alltid att få mig att tänka på dig!!
Du kommer alltid att finns i våra hjärtan farfar ♥

2 Kommentarer till "2002-05-12 - 2012-05-12"
Postat av: Pappa

Så fint Emelie.


Datum: 2012-05-13 / Klockan: 09:18:00
Postat av: Lillknoddan

Tack :)

URL: http://lillknoddan.blogg.se/
Datum: 2012-05-13 / Klockan: 16:00:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!