WOW vilken helg!

Jag finner inga ord till att förklara vilken underbar helg och kryssning jag har varit på! Det är så magiskt och alla är så glada och full av energi och skulle det vara någon som inte mår bra så blir denne så väl omhändertagen av alla vänner man är omringad av! Vi är som en enda stor familj! 

Vi har dansat så varenda muskel i kroppen är helt utmattad, jag låg som en sten på soffan igår och gick inte upp i onödan. Jag har till och med dansat till trance och verkligen tyckt om det! WOW så magiskt! Vilken känsla.. 

Jag har verkligen fått känna på vilka underbara vänner jag har, både gamla och nya! Det var jättekul att vi var så många som åkte för till vilket hörn av båten man än gick så fanns där alltid nån man kände och kunde sällskapa med. 

Jag längtar redan till nästa kryssning, kommer nog aldrig kunna sluta åka på dessa! ♥

0 Kommentarer till "WOW vilken helg!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!