Välkommen söndag!

God morgon!

Hoppas ni sovit gott och inte glömt ställa om klockan en timme i natt! Jag har en rätt okej dag framför mig. Börjar med frukost och Disneydags här på morgonkvisten och beger mig sedan till Sats och Body Combat. När jag kommer hem blir det lunch och dusch innan jag stoppar näsan i pluggböckerna. Det blev nästan ingenting gjort igår så desto mer måste jag jobba på idag. Vid 16 tiden blir det tvättstugan och sen avslutar vi nog denna söndag med middags- och filmmys!

Till frukost idag testar jag denna yoghurt. Hittills har de andra två smakerna varit riktigt goda men jag tycker att konsistenten är lite så där, den är väldigt fast i formen och tillsammans med müsli så blir det rätt torrt. Detsamma gäller det med den här smaken. Plus att det hade väldigt lite smak. Tycker definitivt att de andra två var godare, bäst var vaniljsmaken.

Ha en bra söndag!!

 

0 Kommentarer till "Välkommen söndag!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!