Body Combat 51

Jag blir tokig då det nästan aldrig går att lägga upp bilder i bloggen via iphone-appen. Så därför kommer här ett helt inlägg utan några bilder från dagen tagna av mig. Punkt slut. 

Idag var det dags för den nya releasen av Body Combat 51. Av rykten skulle den vara fokus på kondition och ben/rumpa. Jag förberedde mig på att knappt kunna andas under passet. Men väl efteråt så kändes det inte så farligt och det jobbigaste var typ magövningarna i slutet... Detta kan ju även vara på grund av att jag koncentrerade mig mycket på att hänga med och inte se ut som total kaos eller typ en dansande kossa!!

När jag kom hem så testade jag Nutriletts nya pasta med tomatsås, tyckte det skulle bli gott med pasta och sås med låg kalorihalt. Ja jo juste.. Såsen kändes som att äta vatten och mjöl... Måste testa carbonaran också men tomaten var definitivt inget för mig eller något jag skulle rekommendera. 



0 Kommentarer till "Body Combat 51"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!