Träning = avslappning!

Ligger i sängen och laddar för ett BC-pass, första på 1,5 vecka faktiskt! Jag är helt slut samtidigt som jag är taggad. Har ju varit så stressad under hela dagen så måste få avreagera mig lite och slappna av, vilket jag gör när jag tränar hårt. Eller det känns otroligt bra efteråt!! 

Sen kommer jag beta av kvällens schema med att springa förbi underground lounge i högdalen och säga hej till Timmy, springa hem och duscha och äta och sedan plugga i 1,5 timme för sedan kommer Tilda och då ska vi åka och handla grejer till smörgåstårtan som ska ätas fortare än kvickt imorgon! Det kommer bli grymt imorgon tror jag!! Awsome! Några av kryssningsligan blir samlade igen och det är bara att slappna av och köra! 

Nu är det dags att hoppa i träningkläderna!!

WOOP WOOP!!
0 Kommentarer till "Träning = avslappning!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!