Torsdag - 7 dagar kvar!

God morgon!!
Sovit gott? Jag har sovit som en stock men jag har bänt och vridit och drömt massor! Kände igår när jag gick och la mig att jag har rätt mycket att komma ihåg att göra dessa dagar, plus att på jobbet är båda mina kollegor borta och då blir det ju annorlunda och lite tyngre axlar på mig, men det tar jag igen nästa vecka när jag är ledig! ;)
Men då i alla fall så sover jag bra men rörigt!

Att komma ihåg idag:

Åka till biblioteket på rasten
Träna
Hämta ut friskvårdskvitto på gymmet
Ringa posten
Kolla min mail om svar från skolan
Fortsätta leta två personer till monday bar

Och sedan är det en del jobbrelaterade grejer också...

Måtte min hjärna vara med mig idag! :)


Psst! Stockholm är så fint i morgonsolen!!

0 Kommentarer till "Torsdag - 7 dagar kvar!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!