Tjejmys när det är som bäst!

Till slut så anslöt sig mina tjejer hem till mig (utom Fia som istället fick åka till tandakuten - hon var saknad!). Jag hade hittat ett recept på nätet - Pasta med nån kycklingsås med soltorkade tomater och basilika. Det blev sjuukt gott! Fick i uppdrag att länka receptet till allihopa och jag kommer definitivt cervera det flera gånger! Jag gjorde även för första gången rotfrukter i ugn. Det är bara synd att jag aldrig lär mig att äta det! Fick i mig ett par bitar men sen blev det stopp.. Typiskt! 


Sen har vi suttit hela kvällen och snacka en jävla massa skit! Allt från ungdomsminnen till nutida nyheter och allt så klart från himmel till jord! Det har blivit en hel del skratt som krydda på toppen. Precis som det ska vara! :)

Klockan 20.30 släckte vi även alla lampor och myste i ljuset från massa stearinljus för Earth Hour. 

 

Jag är redo för tjejkväll!



Mysigt värre ♥

Va fan gör du Linn??? Haha!



Fina Tilda!

Haha, "Eh JO"!

Nu ser det däremot ut som skit här hemma i köket och jag tänkte faktiskt ta och plocka i ordning innan jag dyker ner i sängen och våldtar kudden. Kommer även denna morgon inte att få sova ut, detta får jag göra nästa helg! 

Imorgon ska jag och Tilda träna tillsammans sista gången för denna gång och det blir ett Body Combat-pass. Super duper! Senare på dagen kan det komma att bli en promenix med Timmy också, vi skulle höras om det. Det blir i alla fall inget plugg eftersom jag blev klar med det idag! SKÖNT! :D

Nej god natt med er, hoppas ni haft en lika mysig lördag som jag!

 

2 Kommentarer till "Tjejmys när det är som bäst!"
Postat av: Tilda

Jag ser ut som en man på kortet!


Datum: 2012-04-01 / Klockan: 10:32:56
Postat av: Lillknoddan

Nej! Du ser däremot jävligt bestämd ut!

URL: http://lillknoddan.blogg.se/
Datum: 2012-04-01 / Klockan: 13:34:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!