Tisdag 2012-03-06

God morgon mina sköna bönor!

Vi har en härlig dag framför oss men jag hoppas på lite varmare väder tack! Hade ju ställt in mig på vår, inte 10 minusgrader... 

Jag och Maria går och väntar på ett paket som innehåller våra outfits till kryssningen men det tar ju såååå lång tid! Paketet skickas enda från USA så det är väl därför men man blir ju lite oroligt också... Och när den väl dimper ner i brevlådan är det bara att hoppas på att den passar! Annars blir jag tokig för nu har jag verkligen sett fram emot detta. 



Här har ni den som jag har beställt! Superläckert! :D

Ha en bra dag!
0 Kommentarer till "Tisdag 2012-03-06"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!