Stressad som en ko...

Vaknade upp ur en mardröm i natt där jag drömde att jag var jagad av björnar. Varje gång jag drömmer att jag blir jagad så betyder det att jag är otroligt stressad! Och det stämmer jävligt bra just nu faktiskt... 
Jag har så jäkla mycket just nu. Massa pappersarbete på jobbet som vi ligger efter med, träning, skolan, livet, Piere, Monday Bar (och förut var det även Defqon men det blev inställt)... Och det finns ingen tid känns det som!

Och att ha tid för mig själv? Nää det finns inte.. Bara här på rasten som strax är slut, hade jag massor att göra och det känns som att jag bara hunnit hälften.. 

Back to work!
0 Kommentarer till "Stressad som en ko..."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!