Seg söndag...

Kom ju hem vid 5 i morse och trodde stenhårt att jag skulle orka upp och träna idag.. Ja jo tjena! Jag gick upp och åt frukost men kände sen att även om sinnet skulle orka så skulle inte kroppen orka, det går ju rätt mycket energi till att träna Body Combat. Så jag kröp ner i sängen igen och tittade på True Blood. 

Igår blev en toppenkväll! Jag, Piere, Andre, Joy, Jeanette, Mickis och Sandra startade med förfest hemma hos mig och Piere och drog oss vid 10-tiden mot slussen. Där var det bara att gå raka vägen in och musik var redan igång. Jag höll mig till Cola och Loka hela kvällen och orkade dansa alla timmarna. 
Zatox som var huvud-djn spelade grymma låtar, både gamla och nya och dessutom gjorde vi en "sit-down". Då sätter sig hela publiken ner på golvet och dj spelar en låt som har ett lugnt "mellanrum" som sedan "smäller ut" och just då när låten "smäller ut" hoppar publiken upp samtidigt och börjar dansa häckarna av sig! :D

Här under är en sit-down som gjordes på Majestiq 12 2010 i Norrköping, lite fler människor än igår dock! :P



När allt var slut och vi kom utanför kolingsborg så står en kille med ett ljudsystem och fortsätter festen. Ett 50-tal människor stod och dansade vidare och vi bara väntade på att polisen skulle komma och stoppa denna "spontana dans utan tillstånd!" ;P Men inget hände! 
Vi hade i alla fall grym kul!


0 Kommentarer till "Seg söndag..."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!