Onsdag kväll!

Idag var det riiiktigt svårt att komma ur sängen. Var hur trött som helst och ingen vila idag heller eftersom jag har disken på onsdagar... Typiskt!
Sen jobbade jag över en timme för att arbeta portfolio och dokumentation, vilket gick riktigt bra!
Sen var det bara iväg och tagga för träning med Tilda! Det blev iaf 30 min på crosstrainern för mig och på cykeln för henne. Sen blev det förberedelser inför morgondagens Body Combat pass! ;) hon kommer inte vara glad på mig efteråt! Hihi!

Avslutade kvällen såklart med Greys Anatomy!! Det är ju faktiskt onsdag, enda dagen jag har planerat tv-tittande! :D

God natt!!

0 Kommentarer till "Onsdag kväll!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!