Nattligt äventyr

Byxorna är färdigtvättade och nålade! Visst blev dom snygga! Dessutom köpte jag igår ett par sport-boxer från Pierre Robert som jag har under då dessa är så jävla låga i midjan! Vill ju inte visa stjärtskåran när jag börjer eller sätter mig ner! :D



Drog iväg på nattligt äventyr till Farsta.. Vad kan det vara i den mystiska påsen? ;P

 

2 Kommentarer till "Nattligt äventyr"
Postat av: Tildiewildie

Jasså du tänkte sitta ner på kryssen du? ;)


Datum: 2012-03-13 / Klockan: 08:09:52
Postat av: Lillknoddan

Jag sätter mig väl och tar några drinkhävningar ;)

URL: http://lillknoddan.blogg.se/
Datum: 2012-03-13 / Klockan: 20:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!