Mot C.U.M - 5 dagar kvar

Hade en grymt kul igår full av vänner, gamla och nya. Tyvärr tog jag inte ett enda kort (typiskt mig!) så det får räcka med text. Tiden gick så fort att vi som hade planerat att gå ut på Aveny och göra Timmy sällskap som jobbade, blev kvar hos Filip hela natten lång. Vid halv 4 kastade dom ut oss för då ville dom gå och sova. 
Vi funderade på att dra vidare till Patricia men vi var framme i Medborgarplatsen typ 04.15 så det var lite för sent... 
Så fick inte inviga mina nya röda älskling!! Kanske ska göra ett nytt försök till utgång ikväll? :D

Nu måste jag slänga mig i duschen, jag, Tilda och Maria ska nämligen iväg till C.U.M och inhandla rave-kläder inför kryssningen! Nu är det inte långt kvar!!

0 Kommentarer till "Mot C.U.M - 5 dagar kvar"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!