Mina nya älsklingar!!

Jag älskar ju skor nått otroligt! Hade jag haft pengar skulle jag ha hela lägenheten full av dom! Och nu har jag faktiskt köpt ett par extra till min samling. Ett par röda från riverisland.com och det var verkligen kärlek vid första ögonkastet! När jag såg dom på hemsidan så fastnade jag direkt och när jag väl höll dom i min hand så ÄLSKADE jag dom! Det bästa av allt är att dom sitter helt lovely!! 


Nu tänkte jag försöka släppa tankarna på mina nya 16 centimeters älsklingar och fokusera på den här fula utväxten... Köpte ju hårfärg förra veckan men har inte orkat ta mig tid att färga. Men eftersom jag inte har så mycket för mig ikväll så tänkte jag utnyttja tiden. Då kanske jag dessutom kan släpa mitt arsle till frisören nästa vecka. Mina toppar mår ju inte så bra...

2 Kommentarer till "Mina nya älsklingar!!"
Postat av: Jeaentte

hur gör du för att få 3 bilder i 1? :)

URL: http://cornetto86.blogg.se/
Datum: 2012-03-03 / Klockan: 10:42:02
Postat av: Lillknoddan

Jag har laddat ner appen frametastic och laddar upp bilden via blogg-appen :)

URL: http://lillknoddan.blogg.se/
Datum: 2012-03-03 / Klockan: 11:30:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!