Lördag

God morgon!

Nu var det lördag igen, va mysigt. Solen skiner och jag sitter inne i soffan med igendragna gardiner. För mig så väntar bara plugg denna dag faktiskt. Roligare liv verkar inte denna lördag bjuda på. Ikväll skulle jag vilja hitta på nått men får se om jag ens orkar de och vad i sådana fall. 

Igår var till en börjar en lika stressig dag som torsdagen. På lunchen stack jag iväg och lämnade Gamla Bettan hos Pappa Bildoktor. Njöt visserligen av solen i bilen med neddragen ruta men eftersom jag visste att det skulle ta längre tid än vad jag har rast och att klockan blev så mycket så slappnade jag ändå inte av. 

När jag slutat jobbet kastade jag mig iväg till Högdalen centrum och inhandlade en del saker inför kvällens partaj. Sedan bar det av hemåt och duschen. På med kläderna, packa väskan och så körde Piere mig till Tilda där vi satte igång och fixade oss och kollade till lokalen. 

Vid halv 8 började folket droppa in som bestämt och sedan högg vi in på Tildas MUMSIGA smörgåstårtor! Så jäkla gott asså! Det borde man göra oftare!!!
Kvällen blev riktigt lyckad enligt min mening och vi dansade hela natten lång! Den avslutades tyvärr lite tråkigt men sånt tillhör väl? :) Jag fick akut ont i min mage. Jag har ju tryckt i mig massor med smörgåstårta men det räckte tydligen inte hela vägen, så till slut tryckte jag i mig lite till och även en omeprazol fick slinka ner så mådde jag rätt fort bättre. Jag var inte hemma förrän runt 6 i morse...

Idag ska jag trycka ner näsan i pluggboken men först måste jag nog sova lite till... ZzZzZzZzZzZzZzzzz....



Lycklig av solen!



Mmmmm.. Smörgåstårta!



Mmmm... Bakisfrukost!



Så fint det är ute på Ekerö!



Gjorde fina sandkakor med barnen på jobbet! :D

 

0 Kommentarer till "Lördag"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!