Lördag - Tidig träning

God morgon!! 

Här hemma tvingade jag mig upp redan strax innan 8 för att äta frukost. Endast för att jag och Tilda ska vara på gymmet kl. 10. Det är dags för vårt näst sista träningspass för denna kompisvecka! 
Min kropp är helt slut efter gårdagens pass så får se hur mycket vi orkar idag då, det var ju bara 13 timmar sen vi åkte därifrån. 

På Tildas begäran ska vi köra en del axlar idag och jag har suttit hela morgonen och kollat ut vad vi kan hitta på. Bilderna är rätt kassa då dom är tagna på datorn med min iPhone... MEN ni ser ju vad jag har som grund i mina tankar (däremot så kommer övningarna se lite annorlunda ut och vissa anpassade för oss båda tillsammans)!


Dags att hoppa i träningskläderna och bege sig! 

0 Kommentarer till "Lördag - Tidig träning"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!